Vyjádření firmy YPSILON PLUS s.r.o.

Vážení zákazníci,

V souladu s nařízením vlády České republiky ze dne 23. 4. 2020 je na prodejně obnoven maloobchodní prodej a poskytování služeb konečným spotřebitelům.

Pravidla pro nákup v nouzovém režimu:

  • Před prodejnou bude umístěn zvonek.
  • Vstup do prodejny je umožněn pouze 2 zákazníkům najednou.
  • U dveří do prodejny najdete dezinfekční prostředky a jednorázové rukavice, které jsou vám plně k dispozici
  • Prodejci i zákazníci musí mít zakrytá ústa a nos pomocí roušek či respirátorů.
  • V prodejně je nezbytné dodržovat rozestupy mezi min. 2 m.
  • Prosíme o maximální využívaní bezhotovostní platby.
  • Ve skladu bude umístěny zvonek a výdejní pult.

Prosíme zákazníky o respektování výše uvedených pravidel, v opačném případě může dojít k neumožnění vstupu do prodejny. Děkujeme za pochopení a všem přejeme pevné zdraví!

Otevírací doba do odvolání je zkrácena na Po – Pa 7:00- 15:00.

V případě dotazů volejte na:

Mobil: +420 777 222 769

Tel.: +420 556 730 236

 

V Odrách dne 24.4.2020

Jednatel společnosti

Alexandr Kolek

 

 

Vyjádření dopravce DPD CZ (Dříve Geis Parcel CZ)

 

Důležité pokyny, nezapomínejte

  1. Nezadávejte při objednání dopravy „osobní odběr“. Od 18.3. jsme zrušili službu „osobní odběr“ na našich pobočkách. Zásilky se službou osobní odběr budou vráceny odesílateli. 
  2. Ověřujte u příjemců zásilek, zda je jeho provozovna otevřena a připravena zásilku převzít, než ji odešlete do systému. Do zavřených provozů zásilku bohužel nedoručíme.
  3. Naši řidiči mají právo odmítnout převzetí či předání zásilky odesílateli / příjemci z důvodu neodpovídajícího nařízeného ochranného vybavení – rouška či jakékoli jiné zakrytí nosu, úst (šátek, šála, aj.). V tomto případě bude zadán status „Nedoručeno – příjemce nemá ochranné pomůcky“. 
  4. V případě neověření a nedodržení výše uvedených bodů vznikají zbytečné vícenáklady. 
  5. Od pondělí 23. 3. 2020 dochází ke změně pracovní doby Zákaznického centra. Po celou dobu trvání vyhlášených omezení spojených se zmírněním koronavirusové nákazy, pracuje naše Zákaznické centrum od 8 hod do 16:30 hod.

Vnitrostátní přeprava

Vnitrostátní přeprava stále funguje normálně a bez větších problémů.

Mezinárodní přeprava

Slovensko -  Přeprava funguje normálně a bez větších problémů.

viz. https://www.geis-group.cz/cs/koronavirus-info

 

Vyjádření dopravce TOPTRANS 

 

rádi bychom Vás informovali, že vzhledem k situaci ohledně šíření nákazy koronavirem jsme nuceni od 17.3.2020 do odvolání přistoupit k dalším mimořádným opatřením.

  1.  nebude možné zboží zasílat na dobírku.
  2.  nebude možná platba přepravného v hotovosti.
  3.  nebude možné objednat doplňkové služby TOP COMFORT a TOP COMFORT PLUS
  4.  dále bychom klienty chtěli požádat, aby veškeré přílohy umístili do obsahu zásilky.

 

Platba kartou

Proto bychom Vás rádi informovali, že od 1.5.2020 bude spuštěna možnost platby kartou u našich řidičů. Platit tímto způsobem bude možné jak dobírku za zboží, tak i přepravné.

V případě Vašeho zájmu o tuto službu, prosím, kontaktujte svého obchodního zástupce.

viz. https://www.toptrans.cz/preprava/cs/novinka/41

 

Aktualizace k 02.04.2020

Přihlášení Nákupní košík

STAROSTI SE SKLADEM NECHTE NA NÁS, VŠE CO DNES OBJEDNÁTE ZÍTRA DORUČÍME!

Adresa

YPSILON PLUS s.r.o.
Nové Město 252/2
742 35 Odry

Kontakty

E-mail: obchod@ypsilonplus.cz
Tel.: +420 556 730 236
mobil: +420 777 222 769

Provozní doba

Po a St: 07:00 - 16:00
Út, Čt a Pa 7:00 - 15:00

IČ: 41032799
DIČ: CZ41032799